marți, 24 mai 2011

"Clasa de Fotografie" a Domnului Ozolin Duşa la examenul de licenţă


                                       http://www.fotoiasi.net/add/expozitii/clasa/index.html

      După câteva dimineţi de sâmbătă, care mai însorite, care mai mohorâte, o mână de omuleţi care mai " tari" care mai "plutişti", sub îndrumarea domnului artist fotograf Ozolin Duşa, au reuşit să compună şi să realizeze o fotografie sau mai multe. Dupa cum ne spunea domnul Duşa, " dacă nu declanşezi nu ai de unde selecta macar o fotografie reuşita". Am reuşit să întelegem cu să ne "jucăm" cu lumina, şi să ne folosim de ea pentru a reliza o fotografie corectă din punct de vedere tehnic. Cu partea artistică unii stau mai bine (suflete de artişti) alţii mai puţin. Eu personal vă pot spune că încă nu mi-am descoperit latura artistica, dar am reusit să adun amintiri frumoase şi corecte din excursiile pe care le-am făcut, fapt pentru care consider ca scopul acestui curs a fost atins. Astept cu mare interes cursul din toamna al domnului Ozolin care cu siguranţă va scoate la iveală şi artistul din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu